Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Pott puré

Publicerad 2010-03-19 16:45:55 i Tänkvärt

Jahapp, då sitter jag här. Fredag igen!
Cyklade för sista gången imorse till praktiken, det kändes både sorgligt och skönt. Jag tycker att jag har utvecklats och lärt mig massor! Fick fina ord från min handledare också, så nöjd ska jag vara :)

Ikväll ska jag och P ut och käka på restaurang! Jag har redan spanat in menyn och tänker mig en filé mignon (stavning?). Mmm och så ska jag vara så pass vuxen att jag tar ett glas rött till, kanske.
Men jag vill gärna lära mig att uppskatta rödvin, och om man betalar för det så dricker man ju upp det (jag). Så varför inte?

Har nyss haft ett litet ghost-marathon med mig själv och aaa, jag älskar serien. Jättelarvig jag vet. Men ack så bra.

Var en sväng på Entré med Fritte (Frida) innan och guud vad vi köpte och köpte ;)
Det skulle vara 1-års kalas men det märkte vi knappt av, förutom att vi fick 19% på lite som vi köpte. >Förklaringen till att det var 19% och inte 20% var att det är den 19e idag.. haha.

Ikväll blir det lugnt och imorgon blire P A R T Y ! ! ! !

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2010-03-21 15:47:54

haha, men jag har ju googlat. ska ladda ner nåt skit så KANSKE det funkar :/

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela