Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Latcho

Publicerad 2010-03-16 17:38:13 i Tänkvärt

Alltså nu har jag, Josse och Lojsan redovisat våra samtal. Hmm... jag gillade inte att se mig själv. Det är jobbigt. Dessutom låter det som att jag läspar och som att jag var med i en Disneyfilm.

Annars har dagen på praktiken varit bra. Jag hade ett samtal där Louise satt med och lyssnade och sen ett samtal med en tjej (!!) helt själv, utan att någon lyssnade. Det kändes helt okej båda gångerna, men jag vet att jag har mycket kvar att jobba med.

Nu sitter jag och väntar på mat och sen ska jag och Loui fortsätta att baka.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela