Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Låååång skoldag

Publicerad 2010-03-31 19:11:41 i Dagens Dikt

Föreläsning på morgonen. Jag var aktiv. Synd bara att Leffe inte vet mitt namn och kan anteckna det så att jag kan få VG i betyg. (långsökt? JA)
Efter lunch som bestod av en superb Ceasarsallad från 7-11an var det nästa: Fråga Olle.
Ganska intressant och vi fick göra en rolig övning som visade att jag har de egenskaper jag anser mig ha och ogillar det som jag ogillar. Fast vem har inte mottot: kö kan dö? Jag menar, ingen gillar väl att stå i kö?

När klockan var 16 kom det in "ett härligt gäng" enligt Frida, men det var ganska långdraget men ändå lite intressant.
Klockan 17 var det fika på LR's bekostnad. Funderar starkt på att gå med där nu när de är så bussiga.
Alexandra vann en vattenflaska som hon snällt nog gav till mig! Toppentjej det där :)

Hämtade ut mina kursböcker på vägen hem och är nu några tusenlappar fattigare än tidigare idag. Men klaga ska man inte, för böckerna är suuuupertjocka!!
Eller iallafall en. Se själva!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela