Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Fullmåne

Publicerad 2010-03-02 21:47:58 i Tänkvärt

Idag var det jättekul och lärorikt på praktiken!
Jag hade till och med ett samtal med en elev. Läskigt men självklart bra att öva.
Fick gå hem vid tjugo i två eftersom att min handledare skulle iväg på ett fackligt möte som jag slapp följa med på ;)
Så istället cyklade jag hem.

Nu har jag sovit en stund  på soffan och väcktes av P som pekade på en orange, jättestor måne. Jag försökte fota, men nattscener är inte min starkaste fotosida.¨



På lördag är det Tyskland som gäller över dagen. Jippi jippi :)
Sen kanske jag går ut på kvällen och joinar de andra för att se Josefines kille (Royal Republic) spela på Debaser, men det är bara om jag orkar. Hålls förfesten här i närheten kanske jag bara går på den.
Vi får se, vi får se. Jag vill inte planera så långt in i framtiden än...

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2010-03-02 22:56:12

haha! "hålls förfesten här i närheten" hmm.. är det våning 3 du syftar på?! haha!

Postat av: frida

Publicerad 2010-03-02 22:56:13

haha! "hålls förfesten här i närheten" hmm.. är det våning 3 du syftar på?! haha!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-02 23:10:06

Du Frida, nu finns ju faktiskt våning 6 :)

Postat av: frida

Publicerad 2010-03-03 17:37:23

jaa, fast våning 6 kanske inte är redo för fest än? :/

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela