Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Bak och hobby

Publicerad 2010-03-16 22:19:55 i Tänkvärt

Jag och Dojan (ja det är du Louise) har bakat lite cookies till imorgon. Vi anser nämligen att det typ är vår sista dag.
Så imorgon ska vi ha med fika och har därför bakat havreflarn med choklad samt muffe med kardemummafyllning.
Vi planerar att lägga följande bild tillsammans med kakorna:



EFter att Dojan gått så satte jag mig och avslutade det jag påbörjade igår. Men jag vet inte hur det skulle få plats ett 40 mm-ägg i.... så jag körde utan ;)

  

Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2010-03-17 14:19:44

jag bakade bigels igår men de var ingen höjdare prcis

Postat av: Bästis

Publicerad 2010-03-17 16:32:57

Haha muffe.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela