Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Värt eller ovärt?

Publicerad 2010-06-06 11:38:51 i Tänkvärt

Jag funderar på om jag ska köpa internet till tåget för en hunka. Det ingår ju inte liksom. Men samtidigt funderar jag på om jag ska försöka få det gratis eftersom att tåget kommer bli en timme sent hem (jag fick ett sms om det).
Jag har liksom ingen film som jag planerar att se. En bok har jag, men det kommer inte ta 5 timmar att läsa den.

Sen ör det ju det där med att jag ju inte har åkt X2000 sen jag och AB gjorde det 2008. Och då sov jag mest hela tiden, så det kan ju vara en upplevelse att bara åka tåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela