Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Todo today

Publicerad 2010-06-22 18:13:39 i ToDo

Idag har jag alltså varit hos tandis. Jag hade som väntat ett hål, men det var tydligen lättlagat så jag fick en tid redan den 8:e juli. Mycket bra!
Efter det cyklade jag bort till kolonin och hjälpte till att klippa lite kanter på gräsmattan vilket resulterade i att jag förhoppningsvis fick en del sol på mig och brännan byggs på :)

Jobbade mellan 14-17 och idag kändes det också som att tiden bara rusade iväg. Jag hade så mycket att göra att jag knappt hann med. Jag gillar inte riktigt när jag inte får stryka saker från listan ;)

Dagen är inte slut än, följande är kvar att göra:

¤ Packa väska
¤ Hitta den satans saken jag letar efter!
¤ Måla tånaglar och fingernaglar

A okej, det var inte så himla mycket, men jag känner mig ganska stressad. Hittar inte det jag letar efter = garanti på min klocka som jag gissar att jag kommer att behöva när jag lämnar in den. Den har börjat svettas inifrån så att man inte kan se vad klockan är.. mycket störigt men säkert enkelt åtgärdat.

Chop chop.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela