Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Tandis - here I come!

Publicerad 2010-06-22 07:39:28 i ToDo

Strax ska jag cykla till tandläkarn. Det är bara en kontroll. Men den kommer kosta mig. Attans att jag inte var hos FTV förra året, då hade jag sluppit kontroll. Jag vet ju var hålen sitter liksom. Jäkla City Dental att vara så billiga!



Solen skiner och det känns som sommar ute (jag var på balkongen en snabbis för att kolla av värmen). Så efter tandis ska jag möta upp Patrik som ska iväg och klippa gräset i kollon, så jag ska också engagera mig trädgårdsligt och få en fin bränna :)

Kommentarer

Postat av: Tove & Alicia

Publicerad 2010-06-22 08:46:57

Hejhehj :)

ÄR du modell? :P

Fin blogg, kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela