Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Söndag

Publicerad 2010-06-13 11:08:06 i Här passar det

Idag är det söndag och jag har inga som helst planer på någonting. Det hade varit kul att gå ut på en promenad. Men jag har ingen att gå ut med. P ska iväg och träffa kompis så jag kommer inte ens att ha sällskap här hemma.
Vaknade för ungefär en timme sen men jag vet att om jag öppnar kylen så kommer jag inte vilja äta något som är där inne.
Att inte äta frukost resulterar i tjurig Petra.

Ska kolla lite på tv kanske och inte gå upp än på några timmar.

Imorgon ska jag ringa frisören och boka in en tid för permanent. Jag ska bli lockig i håret, men inte sådär som man tänker sig permanentat hår, utan med de största spolarna så att det typ bara blir vågigt/stora lockar. Hoppas att de har tid att ta emot mig redan imorgon. Det hade varit kul.

Nej hurrnini, nu ska jag nog ringa en vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela