Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Skillnad.

Publicerad 2010-06-09 09:33:42 i I mitt huvud just nu.

Jag loggade in på min bank för att kolla om jag också fått mina pengar nu. Skatteåtebäringen ni vet, jag såg nämligen att Fridili fått sin och köpt en kamera. Själv ska jag till tandis och slösa mina stålars, men det behövs.
Iallafall så loggar jag in och möts av följande smicker:



Jag är snyggast säger dem. Man kan ju inte annat än hålla med. ;)

Tyvärr hade jag inga nya pengar på kontot, så jag får helt enkelt vänta och vänta. Men jag har gått händelserna i förväg och bokat tid hos tandis. Jag får komma på undersökning den 22 juni. Jag sa att jag veeeeet ju att jag har håål, måste jag ändå betala för en undersökning? - Ja.
Kort och koncist.

Nu ska jag strax cykla till jobbet. Studenten igår var mycket trevlig. Carro var på topp enda från utspring tills att vi lämnade placet. Bra där!

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2010-06-09 14:30:05

haha, är det här sant?!

Postat av: frida

Publicerad 2010-06-09 18:01:54

har du angett "du är snyggast" som efternamn på banken?! haha

Postat av: frida

Publicerad 2010-06-09 21:14:44

haha jag tror dig inte! du har fixelitrixat nåt pörtie!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela