Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Promenad med den omtalade Dr Doodles (Doris)

Publicerad 2010-06-02 21:36:46 i Petra busar

Jag och Adam mötte upp Helis för en snabb rastning av hunden Doris. Jag har hört att hon bits i tårna så jag var jätterädd för na, men jag är ju typ som Ceasar som kan tala med hundar så jag fick henne till att sitta och ligga, men inte att rulla runt. Helis blev impad till tusen!



Söt är hon, men som ni kan se, även lite läskig.

Kommentarer

Postat av: Bästis

Publicerad 2010-06-02 22:12:34

I love my Doris:) Hehe lilla Doris är väl inget att vara rädd för. Tror du kanske tycker hon ser läskig för att hon är svart. Ja, jäkla bra teori.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela