Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Morgondag!

Publicerad 2010-06-02 23:12:01 i ToDo

Eftersom att jag titt som tätt lägger upp diverse todo-listor på bloggen har jag skapat en ny kategori.

Imorgon kommer bli en kul dag känns det som. Följande står på min todo:

¤ Gå upp senast klockan 09.00
¤ Äta frukost ute i solen och samtidigt jobba på brännan och försöka svettas i pannan
¤ Duscha, locka håret (jag övervägen en permanent med stora lockar)
¤ Ta 11-tunnelbanan så att jag kommer in till stan senast 11.20
¤ Hitta vägen till mammas nya place där hon jobbar för att sedan käka sushilunch i solen :)
¤ Åka till ALU och fika med de gamle kollegorna (i synnerhet B)
¤ Kanske möta upp min lilla fisfjärt för en glass på stan (annars kan det hända att jag ringer lillasyster Jansson + bäbis istället)
¤ Käka middag hemma med la familia
¤ Möta upp Helis för en Doris-runda igen kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela