Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Missade lite

Publicerad 2010-06-22 21:25:52 i Tänkvärt

Nu har vi varit och fixat lite större väskor (varit och hämtat hos fam Å). Jag har alltså börjat packa. Det går sådär, trots att jag fick den största väskan så känns det som att jag inte kommer få plats med allt jag tänkt = mer i "handbagaget" = tyngre att bära = dåligt.

Kom på lite mer grejer jag måste fixa med, jag måste steka kycklingen som jag ska ha till sallad imorgon. Bland annat.

Just nu ser den nämligen ut såhär:

Uuuh tänker säkert ni med.

Såg på nyheterna att man matar grisar med gris. Det om något är ju fullständigt galet äckligt. Tänk om vi fick människokött på våra kebabpizor liksom =/

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela