Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Ledig utan kompis

Publicerad 2010-06-14 17:32:42 i ToDo

Att vara ledig är alltid kul, men att vara det ensam är mindre kul.
Speciellt när boyfriend inte är up to the things jag föreslår.
Min vecka har jag planerat följande:

Tisdag: Upp och hoppa vid 09, cykla till Bulltofta rekreationsområde och springa/promenera en sträcka på 2,5 km. Jobba 14-17 och sedan är det kväll.

Onsdag: Frisören klockan 9.15- vet inte hur lång tid det kommer ta med tanke på att det tog 1,5 timme att klippa mig senast jag var där = me like.
Hem och käka lite och sedan en sväng till gymmet.

Torsdag: Beroende på om jag får tvätta håret eller ej kan denna dag se ut på två olika vis: 1, upp och träna och sedan sola. Ta en sväng till IKEA. 2, upp och träna sedan sola, stanna hemma.

Fredag: Ser ut ungefär som tisdagen, jag jobbar 14-17. Men eftersom att det är fredag så ska jag lyxa till det och kanske köpa något fint på stan åt mig själv :)

Lördag: Loooooouuuiiiie och jag ska festa järnet och se på bröllopet!

Kommentarer

Postat av: lojs

Publicerad 2010-06-14 21:18:27

åh då kanske vi ses på stan på fredag, planerar själv en tripp dit, besöka gina och monki som inte finns här!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela