Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Laddar upp inför bröllop

Publicerad 2010-06-19 12:23:13 i Tvättstuga

Om ungefär 40 min ska jag sätta mig framför tv'n.
Jag kommer vara tvungen att göra vissa avbrott eftersom att jag har tvättis, men annars ska jag försöka se det mesta. Jag gillar att se när folket kommer i sina fina kläder. Igår tyckte jag att det var jättekul att se Fredde (Reinfeldt) ta emot alla gäster. Vissa fick posa för paparazzi och vissa kunde bara gå rakt förbi röda mattan.

Idag lär det ju bli ännu snyggare klänningar. De frågade en riksdagstant igår: Är det svensk design på din klänning? - Ja. - Vem har designat den? - Ja det vet jag inte, men den är snygg.
Haha, noll koll.

Sen såg jag lite från intervjun med Fredde och han visste inte heller vad det var för designer som gjort hans smoking för kvällen. Haha, han är rättså kul vår stadsminister.



Det är jobbigt att Grodan har sagt att han är lik Alfons Åberg, för alltid när jag ser honom nu så tänker jag på Alfons.

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2010-06-20 19:18:19

haha, men han ÄR ju lik alfons :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela