Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Jag har en kompis i stan!

Publicerad 2010-06-18 11:07:43 i Kärlek

Igår fick jag ett glädjande sms: Im in Malmö baby :)

King Looooie är här!

Jag åkte såklart typ genast upp till sexan och satt och hängde där i flera timmar.

Nu ska vi strax ner till Entré och spana in rean på Monki! Jag är ute efter lite billiga sommarklänningar och två par billiga shorts. Jag tror även att jag behöver en ny färg nagellack.
Vi får se vad jag kan hitta.

Idag har jag förresten tvättat håret!



Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2010-06-18 12:30:10

MEEN! stora bilder tack så man kan få granska håret. Ser ju knappt. men det jag ser, det ser bra ut. härligt med lite volym ju :D WTG Pörtie, haha!

Postat av: Emma

Publicerad 2010-06-18 15:28:42

Håller med Frida, större bilder! :D

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-06-18 16:08:00

Va fin du är! Längtar tills du kommer till Estockholmo!

Postat av: Bästis

Publicerad 2010-06-18 18:58:45

Jag längtar också tills du kommer hem. Du ser jättefin ut i håret, väldigt söt. På andra bilden ser det typ ut som du har en prinsesskrona, haha laddar inför morgondagen kanske:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela