Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Försöka duger?

Publicerad 2010-06-08 10:10:12 i I mitt huvud just nu.

Jag försöker boka tid hos tandis. Den ena satt jag i kö hos i 13 minuter som nummer 2 i kön. Jag la på när jag insåg att jag nog kommer vara nummer 2 för alltid.
Ringde nästa: Just nu kan vi inte ta telefonen, men försök gärna om en liten stund igen.
Sen ringde jag en privatklinik, där svarade dem, men det kändes som att jag knappt hade råd att prata med de i telefon när jag fick höra priset för att laga en tand.
Så där bokades ingen tid.

Nu ska jag väl upp på hästen igen om en stund. Jag tänker att där de inte kan ta telefonen just nu så har de kanske fikapaus. Så jag ska prova ringa igen om 6 minuter. Då har de fikat en halvtimme.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela