Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

...

Publicerad 2010-06-07 10:53:28 i Här passar det

Jaha. Man har fått höra att det minsann är värmebölja i Malmö.
Men vad är det jag ser nu när jag är vaken? Jo, regnet ÖSER ner!

Jag ska strax ut i regnet och bege mig ut på äventyr. Köpa studentpresent :)
Kom just på att jag inte vet vad jag ska ha på mig imorgon heller, men planer smids i mitt huvud och jag tror att jag vet. Jag började med att tänka ut vilka skor jag ska ha, sen får jag anpassa kläderna till dem.

Snoret har fortsatt att täppa till näsan. På tåget var det asjobbigt, jag är en sån där som inte snyter mig offentligt. Så istället satt jag och diskret "sniff sniff" typ fem gånger i minuten. Tillslut snöt jag mig och aaa vad skönt det var att kunna andas igen.
Tydligen såg jag ut som en asiat imorse också, ögonen smala som streck och jag kunde känna att jag var svullen. Men när jag speglade mig så tyckte jag inte att jag såg konstig ut.

Nej hurrnini, in i duschen med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela