Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

13.18

Publicerad 2010-06-21 13:22:16 i Jobb jobb

Idag var det tydligen sommarsolståndet 11.28. Patrik kom ut till mig på balkongen där jag satt och solade och hotade med vinter! Hemska tanke. Jag som precis tycker att det börjat ljusna och så ska det bli mörkare och mörkare för varje dag som går från och med nu.

Imorse var vi uppe på morgonpromenad. Vi tog min solrunda och det var mycket trevligt att få sällskap av sin kille. Solrundan betyder att man går i en fyrkant, så att alla sidor av kroppen blir solade. Mycket praktiskt.
Efter att vi kommit hem så satte jag mig på balkongen i bikini och läste lite bok. P kom ut och sprutade vatten på mig. Det var kallt men ändå skönt eftersom att jag var så himla överhettad. Jag behöver möjlighet till bad om jag ska kunna sitta i solen länge. Så blomspruta var ju nästintill perfekt!

Ska iväg till jobbet om en stund, jobbar 14-17. Nu börjar det mulna på lite ser jag, så jag har verkligen tur med att ha förmiddagarna fria.
'
Imorgon ska jag till tandis för undersökning. Undrar hurmånga hål jag har och när jag får möjlighet att laga det som jag redan vet om.

Onsdag bär det av till Stockholm. Mer om detta vid ett annat tillfälle, nu måste jag göra mig iordning för att gå!

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2010-06-21 19:30:14

ja. jag hade ju rast för tusan!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela