Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Personalfest

Publicerad 2010-07-10 11:07:39 i Jobb jobb

Igår var det alltså personalfest som stod på schemat. Jag kom till jobbet vid 18-tiden efter att ha bytt om när jag såg att jag hade för djup urringning i hisspegeln. Alltså hissen här på Rönnen, så jag fick åka upp igen och byta om bara och sen ner igen.
Kom som sagt till jobbet och där var repan full av snygga glas som skulle fyllas med skumpa. Så jag fick hjälpa till att korka upp och ja med träningsvärk i armen var det inte det lättaste.
Välkomstskål och sen var det lekdags = brännboll.
Jag fegade och använde bara tjejracket och kunde springa på nästan varje boll jag sköt! Framsteg.
Laget jag var med i vann, men det blev starka protester mot domaren :)

Festen fortsatte sedan inne på kontoret där medelhavsbuffé var uppdukat. Mycket smarrigt! När folk hade fått i sig lagom mycket rosé så annonserades nästa tävling: Sing Star. Jag och Maria var på lag och det gick över förväntan! Jag tror att vi kom 3:a av ca 10 lag. Så kanske kan vi sjunga trots allt?

Efter sången flyttade vi upp igen och fortsatte att mingla. Nånstans runt halv ett kände jag att det var dags att gå hem så det gjorde jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela