Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Klocka

Publicerad 2010-07-19 20:12:33 i Här passar det

Ni vet min klocka:



Alltså, den hade tagit in fukt, så jag skickade in den.

Så nu har jag alltså väntat sedan den ungefär 23:e juni på att få den igen. Min älskade klocka ni vet.

Idag kom den på posten!!!!!
Öppnar den och är sviiinglad.



Någon annan än jag som ser skillnaden???

Iaf så ringde jag lite halvt kaxig till butiken och sa att: hej, jag skickade in en lila klocka och fick hem en svart.

Killen jag snackade med sa att jag kunde gå till Klockmaster i Malmö och få en lila klocka.
Så jag cyklar in till stan (snabbare än blixten, ivrig som bara den!)

Väl där får jag veta att den lila klockan inte tillverkas längre och har varit slut sedan i julas.

Med tanke på mobil-historien kan ni tänka er hur fruktansvärd förbannad jag blir. Dock visar jag ingen ilska mot pojkarna i affären. Utan tackar och får tipset att ta denna diskussion med Globen, där jag lämnat in klockan.

Jag ringer på väg ut ur butiken till Globen och får veta att det finns två klockor kvar. Jag kräver att få en undanlagd till nästa måndag när jag befinner mig i Stockholm. Han säger att han fixar't men att jag måste ha med den svarta klockan. (Nähä liksom).

Så håll tummarna för att jag på måndag (om en vecka) uppdaterar bloggen med en LILA klocka på armen.

Annars blir jag ledsen, inte en ful klocka och en ful mobil. Btw så tror jag att det är en herrklocka.

Kommentarer

Postat av: lojs

Publicerad 2010-07-19 20:16:47

MEN! vilken otur!!! vad dumma dem är, störda!!!

Postat av: frajd

Publicerad 2010-07-19 23:11:47

hahaha, det finns inte herrmodell. det är ju unisex!

Men fasen vad drygt du pörtie, dom kunde väl ringt dig eller skrivit en fin lapp om att den lila är slut. jag viill ha en blå eller en röd, eller grön förresten.

Postat av: jonna

Publicerad 2010-07-21 18:36:07

Min Triwa clocka hade ocksa tagit in fukt for en vecka sen! Jag "oppnade" den genom att skruva pa ljulet och det forsvann men sen har jag inte badat me den sist iofs...



Daremot har mitt armband gatt av 2 ganger, jag e faktiskt inte sa jatte impad av kvaliteen om jag ska vara arlig!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela