Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Jäkt och fläkt

Publicerad 2010-07-14 19:39:27 i Jobb jobb

Idag jobbade jag heldag. Det var helt lugnt och inte alls mycket att göra.
Efter jobbet mötte jag upp Patrik och vi köpte ceasarsallad och satt vid kajen vid skolan och åt i solen.

Nu är vi hemma igen och jag vet inte vad jag ska göra ikväll. Är det inte VM så är det ju Tour de France, och när inte det är på tv så är det tennis, nu från Båstad. Kul.
Så inget tvtittande för mig idag heller.
Igår var det Morden i Midsommer som J och P satt å såg på. Jag tyckte det var trist och tråkigt.

Jag tycker att mycket är trist och tråkigt.
Jag borde verkligen sysselsätta mig mer så att jag inte har så mycket tid till att sitta och vara rastlös.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela