Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Hepp hepp

Publicerad 2010-07-23 09:51:57 i Här passar det

Nu så är jag på rätt spår (fniss från Frida). Har hunnit med det mesta och har ca 40 minuter till godo. Fast av erfarenhet så vet jag att de sista minuterna går jäkligt snabbt.

Igår var en helt seg dag, det var som en söndag. Som min söndag som jag gick miste om i söndags. Ungefär.

Planen för dagen ser ut såhär: Först jobba 11-17 och sen spöööörta ner till stationen och ladda på Jojo och hoppa på tåget som går 17.28 (det blir verkligen tight här).
Åka en timme eller så, och då hoppar Lojsi på :)

Sen tuffar vi vidare till Karlskrona där Fridili hämtar upp oss!

Resten är oklart. Men jag har vissa förväntningar: Bada i poolen, kolla på Lasse och äta en glass på glassiären.

Kommentarer

Postat av: absolut frida

Publicerad 2010-07-23 15:27:36

bra pörtie du har snappat upp litegrann :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela