Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Yes please, thank you

Publicerad 2010-01-26 22:13:12 i Tänkvärt

Idag har jag uträttat en heel del!
Först och främst så var jag och Fridis på stan. Jag har påbörjat inköpandet av ny vårgarderob, men stör mig fortfarande på att vårkollektionen inte kommit in till butikerna (läs: nej då inte stör mig, men det gör att jag får shoppa mer).
Fick tag på ett par svarta jeans som jag måste lägga upp ca 15 cm eftersom att jag har för korta ben.
2 tunikor som var på rea så pangpris!!
Tajts och strumpbyxor.
1 partytopp.
1 sjal som jag tycker utstrålar: vååååren är här, och lyser frid på jorden, glädjen är stor... (i ett barns klara ögon bor den)
1 par skor som jag ska ha på jobbet, svarta pumps, även de på rea.
1 sån där cooool penna som man hade när man var liten:



Supernöjd är jag!

Sen var jag ju och klippte mig också. Så himla bra pris fick jag! 129 spänn och jag satt där i ca 1,5 timmar med en tjej (elev) som pillade i håret och kammade och klippte = vardagslyx.
Nya frillan blev 15 cm kortare typ, och helt rakt. Hon förstod precis hur jag ville ha det och även om det är ganska kort så känner jag mig nöjd :)

Jaha hurrnini. Nu ska jag hoppa i säng för imorgon blir det tidigt! Ska ju på upplärning på nytt jobb! Skoj skoj!

Kommentarer

Postat av: Emmis

Publicerad 2010-01-27 09:16:14

Lycka till på jobbet!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela