Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Vi går mot ljusare tider

Publicerad 2010-01-07 17:50:17 i Tänkvärt

Imorse när jag vaknade var det ljust ute!!! Och jag hade ställt klockan på 8.30 så det var inte jättesent heller!
Och igår vid 16-tiden var det fortfarande ljust ute!!! Jiihaaa! Våren är på väg!

Det känns som att 2010 kan bli ett riktigt bra år.

Har pluggat en stund, tog en paus för att kolla på instuderingsfrågorna / gamla tentafrågor och måste säga att detta ska nog gå vägen. Jag har ju ca 2 veckor till på mig att plugga.

Är ganska sugen på att gå ut i helgen (med dig Louie, ja) och ha på min nya klänning som jag inte hade på nyår. :)

Idag efter maten så tänkte jag faktiskt baka kaka eller muffins, ska inviga elvispen och ja kanske kakform och kanske muffinsplåt. Vi får se, men jag ska inte äta dem.. så det kanske blir en halv smet ;)

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2010-01-07 20:07:56

alltså.. en sak jag gillar, det är när man inte kollat någons blogg på några dagar och det bara väntar massvis med olästa inlägg.



reflektion: jättekorta inlägg? (fast inte alla...)



hoppas skånelandet är vad du vill. puss!

Postat av: frida

Publicerad 2010-01-07 21:28:16

Hoj som i Hejdå :P

Postat av: Evelina

Publicerad 2010-01-07 22:32:31

verkligen sorglig! tror också att 2010 kommer bli ett bra år :)

Postat av: lojsan

Publicerad 2010-01-08 13:59:54

Åh ja, vin på lördag :)

Postat av: Raymondtanja

Publicerad 2011-01-13 22:29:43

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela