Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Up with the tupp.

Publicerad 2010-01-14 12:18:20 i Tänkvärt

Jag var uppe ungefär 8 (närmre halv 9) och satte mig och började plugga direkt efter att jag ätit frukost. Kände mig vrålduktig och blev klar med det jag skulle sammanfatta. Tog en liten paus och la mig på spikmattan för att få ny energi. Och vet ni vad som hände? Jag somnade. På spikarna.
Patrik skrattade när jag vaknade och sa att jag var knäpp ;)



Men ny energi fick jag och nu har jag lunchpaus. Ska duscha och sminka mig och sen fortsätta plugga. Det är viktigt att man är vaken när man lär sig saker har jag upptäckt. Satt och dagdrömde mig igenom sista kapitlet i boken och fick därmed läsa om det.

Klockan 15 blir nästa paus för Ghost whisperer.

 

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2010-01-14 12:26:02

haha, det ghost wisperer!!

jag somnade kl 4 inatt, så det är väl okej att gå upp kl 11 då? haha.

Postat av: Maxlena

Publicerad 2011-05-10 08:01:31

Incredible site!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela