Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

ToDo

Publicerad 2010-01-13 11:02:08 i Tänkvärt

Jag och Fridilididili har varit och tränat såhär på morgonkvisten. Mycket angenämnt. Kände kanske att jag inte tog i till 1000 men wtf, det är bättre att träna lite än inte träna alls. Right?

Så på min lista över saker att göra idag återstår nu följande:

¤ Duscha
¤ Plugga

Sen är det fri lek.

Idag fyller även världens bästa Maggan 25 år! Jag har inte ringt henne än, för då vet hon att jag kommer ïhåg, jag och Patrik har en grej på gång nämligen. Men efter deras tenta (hon brukar sitta tiden ut) så ska jag ringa och säga grattis personligen.

Annars då? Sov ganska bra inatt, vaknade några gånger av att det knäppte i kontakter, men som tur var så tändes inga lampor. Det har hänt fler gånger sen jag skrev det, men jag tror på den logiska förklaringen att det är nåt fel på dosorna, men blir ändå lika rädd varje gång.

Ja, någon dag här snart innan måndag måste jag ut till Svågertorp och gå på Rusta också, och såklart samtidigt ta en sväng på IKEA. Är man där ute så får man helt enkelt lov att passa på. Kanske på lördag, om jag tillåter mig att ta en liten pluggpaus då.

Dags att kicka igång listan: Duschen here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela