Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Till Sara

Publicerad 2010-01-31 00:38:12 i I mitt huvud just nu.

Idag var jag och P och hämtade ut paketet som kommit.
Mycket spännande trots att jag hade en svag aning om vad det kunde innehålla.



När man kommit igenom plasten så möttes jag av en kartong:


Det visade sig att jag öppnat uppochner så jag vände på paketet och möttes av följande bild:


Jag är verkligen sjuuukt imponerad, så jag sa till Patrik som stod och meckade med cyklen att genast kolla på den fina teckningen föreställande mig och honom! (och jag har dessutom på mig guess-skorna men de syns inte i bild, men visst känner man det?)

Nästa sak var att öppna boxen! Den innehöll mer än det jag redan visste...



Paketet nedan kan jag tyvärr inte avslöja vad det var i, för då förstår den jag fått det av att jag haft det utlånat sen i somras typ.. och det vill jag helst inte ska komma fram ;)



Men det innehöll även:

 <-- Robious Te  <-- Färskmalet kaffe

 

 <-- Hemmagjord mûssli utan nötter och tillsatt socker,

Samt:   Och JA Sara, du har helt rätt. Patrik inte bara gillar Skotte, he adores it.

Som ytterligare svar kan jag säga att jag jobbar numera som en-dag-i-veckan-receptionist på Academic Work här i Malmö. Och tentan har vi inte fått svar på än, det kan dröja upp emot två veckor till ungefär, men lovar att återkomma med det samt att skriva tydligare och längre uppdateringar i fortsättningen, iallafall ibland.

Men nu återstår bara en sak: TACK Sara!!! Jättejättejättefint paket som du absolut inte hade behövt skicka. Tacksam dock för "hemliga presenten" då den jag fått den av kommer att komma på besök inom kort ;)

Kommentarer

Postat av: Bästis

Publicerad 2010-01-31 22:07:02

den där "hemliga presenten", är det nått du fått av mig eftersom att du skrev att du fått den av någon som kommer på besök inom kort.. ringer dig imron om det.

kan du lägga upp en bild på sanni-frillan så jag kan få hissa eller dissa. Ja det var allt

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-31 23:48:55

man gör vad man kan...



fast förlåt ändå futtigheten..

(jag hade gärna köpt en kitchig, handy sak, så att ni hade kunnat få en kombo av tack- och försenad inflyttspresent. men, allt kändes dåligt i samma paket som du vet vad (som var en jättebra present när den gavs)...radikalt bytte jag till tema ätbart)



kul med jobbet..dina ingrodda kunskaper från förr får alltså komma till lite liv. show off!



nästa önskan är att få se en bild av det nya håret.



puss!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela