Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Söndag

Publicerad 2010-01-10 13:51:10 i Tänkvärt

Vaknade och var helt svettig. Och hungrig och typ döden dö.
Kände mig inte bakfull, bara konstig.
Drack litervis med vatten och svettades mer. Som svettningar som kommer ibland när man har hög feber.
Patrik öppnade balkongdörren och jag smög upp och tog ett äpple. Sen fick jag störta tillbaka till sängen och låg där och åt som att jag aldrig tidigare ätit. Sen somnade jag om, och då försvann tv'n och julsakerna.. Haha.

Vaknade några timmar senare igen och kände mig helt bra! Fast fruktansvärt hungrig. Så jag åt massor av knäckerbröd och drack lite o'boy och saft. Sen kände jag att det var dags att duscha.

Nu är Patrik hemma igen och det luktar gott kaffe i lägenheten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela