Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Snart dags att lämna Stockholm.

Publicerad 2010-01-03 13:51:26 i Tänkvärt

Tåget går klockan 16.15, men vi måste plinga på hos Helis först eftersom att hon glömde sin halsduk här igår.
Det var lite middag för mina tre flicks och vi spelade lite spel och åt.
AB glömde sin julklapp här, eller iallafall en del av den. Så ja hon får väl komma till Malmö och hämta den? Det måste vara det enklaste.
Sofia gick lite tidigare men hon var en bra domare. För tillslut vann jag och Patrik. Vi spelade Alias som är ett spel där man ska förklara ett ord med andra ord. Ganska kul faktiskt, men tråkigt att det var så få kort.

Fick en finfin väska i julklapp av AB också förresten! En sån där som man ser andra ha och tänker "wow en sån slags skulle jag vilja ha", men aldrig hittar. En sån fick jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela