Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

På god väg, men pauser är välbehövliga

Publicerad 2010-01-13 14:59:30 i Tänkvärt

Efter att ha skrivit förra inlägget så somnade jag en stund i sängen. Det var så skönt att ligga ner, och dessutom ville jag inte vara så högljudd eftersom att Patrik sista-minuten-pluggade innnan han skulle iväg till skolan och ha tenta.
Iallafall så har jag kommit långt vidare nu och har bara 3 kapitel kvar att sammanfatta innan jag ska börja sammanfatta mina anteckningar.

Paus till ära ska jag kolla på Ghost Wisperer som strax börjar på fyran. Så länge jag vet att jag ska tillbaka till bockerna efteråt så tillåter jag mig själv en paus på en timmes tv-tittande.

Ikväll ska vi ut å käka. P ringde och frågade om jag tyckte att vi skulle fira Maggan med Loa, och självklart tyckte jag det! Jag vet inte var vi ska, men det är allit gott att äta ute, och dessutom i trevligt sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela