Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Mattips.

Publicerad 2010-01-30 10:50:13 i Tänkvärt

Till alla er som sitter och funderar på vad ni ska äta till frukost/lunch/mellanmål så har jag ett väldigt smarrigt tips: Stek en burk majs, salta, peppra och krydda efter smak.
Servera med en klick Philadelphia.

Mycket smarrigt!

Det var Amanda (en tjej som vi bodde med i London) som presenterade denna fina rätt för mig och jag var helt fast från första smakbiten! Sedan dess (-06) är detta en rätt som kommit och gått men som nu återigen ligger på en topp-3-lista för lunch/frukost/mellanmål.
  =

Enkelt och gott!

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2010-01-30 23:41:03

haha, är detta sant?!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela