Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Hahhaa. Låten.

Publicerad 2010-01-14 17:45:11 i Tänkvärt

Tillåt mig att be om ursäkt. Dy dy dy dyyy on the other side, on the other side! visade sig vara två låtar. JAg är mycket glad över att mitt dy dy dyyande har fått komma till ro. Det är ju ett oh oh oh ohh istället, men iallafall helt rätt melodi!

Idag fick jag även ett samtal där jag fick veta att jag är välkommen på en andra intervju för jobbet jag sökt :)
Var en sväng på Entré med Frida, jag lämnade in min mobil på lagning och hon köpte batterier, detta gjorde att jag missade Ghost Whisperer!

Patrik har varit på IKEA och köpt massa fint hemmamys som han pyntat med. Helt otroligt. Han är ett riktigt kap min man.

Nu back till böckerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela