Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Ensamhetens charm

Publicerad 2010-01-23 23:09:42 i Tänkvärt

Sitter och njuter av att vara själv hemma faktiskt. Det spelar ingen roll att det är lördag och alla andra i hela världen verkar vara ute på nåt slags galej.
Jag har spelat lite dataspel och kollat lite på tv. Sett Patrik 1,5 igen (och blev lika rörd denna gång). Nu sitter jag faktiskt och läser. Och eftersom att jag inte vill ge mig på den enda olästa skönlitterära boken jag har hemma (sparar den till semester/sommar) så sitter jag faktiskt och läser i en kursbok.

Jag kan inte säga att det är den mest intressanta boken jag läst och den är inge vidare välskriven heller. Den känns nästan lite kusligt religiös på något vis. Men den ska läsas och jag tycker ju om att läsa, så varför inte?

Har haft lite SPA också, men det bestod mest av att klippa naglarna, tänkte ge mig på tånaglarna (klippa, måla om) men jag har strumpbyxor på mig och det blev för jobbigt att ta fram andra byxor. Lat? Ja.

Nu ska jag ta mig en kopp varm choklad och återgå till boken. Tydligen så är Avatar 2 timmar och 41 minuter lång, så ja, en timme till är jag själv. Minst.

Hoppas att de kommer hit sen! Då kan vi spela TP eller nåt annat skoj, men något säger mig att P kommer själv. Men det gör mig inte mindre lycklig. Fast då blir det inget TP, för att spela spel "bara två" är tydligen inte kul ;)

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2010-01-24 20:05:48

hahahaha... "bara två"-meningen



er relation kan vara det finaste jag vet.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela