Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

2012

Publicerad 2010-01-25 22:00:34 i Tänkvärt

Idag såg jag och Patrik filmen 2012. Jag tyckte inte att den var jättebra.
Jag tyckte inte heller att specialeffekterna var speciellt bra.
Det var en ganska fin handling, men inget direkt "wow".

Imorgon ska jag och Fridili gå på stan. Jag ska försöka få tag på lite nytt till mitt nya jobb. Ska dit på onsdag på upplärning och då vill jag vara exemplarisk :)

Nu sitter jag och gäspar och ska väl läsa lite i en skolbok en stund och sen krypa ner i sängen.

Undrar hur det går på dejten för L? Var han gay? Eller var han det ej?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela