Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

To do

Publicerad 2010-02-28 22:14:35 i Tänkvärt

Helis-helgen har varit mycket kul men även mycket kort.
Imorse följde jag med henne till bussen som skulle ta na till Stockholm.
Vi fick åka gratis på bussen på väg dit så jag bestämde mig för att promenera hem.
Solen strålade och man kunde ana en vår smygandes i luften. Helt underbart!
Jag tog några extra omvägar och ett tag visste jag inte riktigt var jag var, men jag hittade fram och njöt av solen!

På eftermiddagen (jag somnade tyvärr om trots solpromenad) cyklade jag och Patrik och kollade upp var jag ska imorgon.
För imorgon börjar ju praktiken!

Det ska bli jättekul, men jag känner mig en aning oförberedd. Jag brukar i vanliga fall tänka igenom mycket om saker, men i och med att Helis var på besök har all min energi gått åt att längta efter henne snarare än att fundera över praktiken..
Men men, jag hoppas att det kommer gå bra och bli kul!

Imorgon får jag ge en lägesrapport. Lojsan ska komma och hämta upp mig lite efter halv nio i hennes racerbil, vi ska ju vara på samma skola båda två (Mölledalsgymnasiet för er som vill googla) men hos olika handledare, så det kommer ju inte bli så att vi umgås 24/7.. nej nej absolut inte. Men imorfon får hon även sina nycklar till den nya lägenheten som är.. här hos oss på Rönnen :)

Jaja, nu sitter jag och kollar på Walle, det är en liten söndagstradition jag har. Patrik ligger och sover och "kollar" på hockeyfinalen istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela