Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Möh!

Publicerad 2010-02-08 20:11:32 i Tänkvärt

Idag har jag jobbat och slitit. Det var mycket kul! Känns som att jag börjar lära mig jobbet nu, skönt. Synd att jag inte lär mig skolan lika bra. Bajs.
Men men, tur att man frå flera försök på högskolenivå :) Inget depp bara pepp.

Min s-i-c (sister in crime) är denna gången Fridili så det känns ju bra fast att det känns dumt att säga det.

Ikväll har jag mått ganska illa, alltså typ med ont i magen och kräk i halsen. Undrar om jag håller på att bli sjuk? Hope not. Imorgon (läs idag) ska jag hålla i gruppsamtal och det ska bli kul!

Var lite på stan efter jobbet och hittade lite fina saker. Men inte till mig. Men till hemligt ;)

Oj hälften försvann..

Jag skrev iaf att jag ska undersöka om MKB har ett grannklagomålformulär. För varför måste man bråka på natten?!??!?! Jag behöver min sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela