Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Mjet mjet

Publicerad 2010-02-20 12:08:13 i Tänkvärt

Här sitter jag och låter bli att plugga =/
Dumt, jag kommer att ångra mig om jag inte klarar tentan.

Ska strax sminka mig, jag har duschat och allt sånt men inte tagit mig orken att sminka mig.
Sedan ska jag och Fridili (aka mystery blogger) cykla till Anna för fika (förhoppningsvis semla) och lite Wii-spelande :)

Jag ska nog vara lite rebellisk och ta vårjacka = skinnjacka och pälsväst.

Oh-la-la säger jag bara. Det kan bli fight!




 Hehhee. Nej Anna, den är inte äkta.

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2010-02-20 18:10:56

skönt att den inte är äkta^^

synd det där med semlan, men kunde ju inte köpa pga knasfridili. nästa gång får hon bli himma!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela