Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Indoor Walking

Publicerad 2010-02-03 21:17:15 i Tänkvärt

Nu har vi (jag och Frida) testat det nyaste. Sjukt jobbigt men svinkul! En bra konditionsträningsform. I like.
Fick tips av "Mia" att testa Body combat också för att träna armar, det har de på tisdagar och torsdagar. Imorgon kommer jag nog inte att besöka gymet, tre dagar i rar är lite att ta i. Men kanske på tisdag! Nån som är på?

För er som inte riktigt vet vad Indoor Walking som jag tjatar om kan kolla in detta Youtubeklippet:



Nu: Dusch.

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2010-02-04 11:04:15

det är svettigt men roligt.. nee jag gör inte det i alla fall, alla andra gör ju samma sak. fast ett steg som vi gör känns lite töntigt men men det är bara att hänga på haha.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela