Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

In school

Publicerad 2010-02-15 11:15:44 i Tänkvärt

Sitter i ett litet, litet grupprum och eftersom jag sitter ensam här inne så känner jag hur alla slänger onda blickar på mig när de går förbi. Precis så som jag brukar slänga onda ögat på folk som sitter själva i ett grupprum.
Men vad de inte vet idag och vad jag inte vet i vanliga fall är ju ifall de som sitter där inne kanske väntar på sin grupp. Precis som jag gör nu!

Fast egentligen är jag här tidigare för att jag ska försöka plugga lite. Igår var jag visserligen flitig men man måste ju såklart plugga och plugga och plugga varje dag.
Var en sväng på Panduro Hobby också på väg till skolan, det har tagit mig en evighet att hitta de där vaddäggen som krävs för att jag ska kunna sätta igång med min nya hobby. Men nu har jag dem och nästa gång jag känner mig rastlös och inte-plugg-sugen ska jag börja! Fast på vägen mellan Panduro och skolan så insåg jag att jag inte har någon tråd. Men det kan man fixa lätt :)
Tar det på vägen hem!

Nej hurrnini, för att få ut något av min tidiga tid ska jag sätta igång nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela