Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Ett Hello from the other side.

Publicerad 2010-02-09 22:53:30 i Tänkvärt

Mitt i prick satt det.

Jag: Hej hej heeeej kompis!!!! (knaster på skype-luren) Heeeeej! Du hööör mig vaaa???
Jenny: Va? Hallå?? Jag höööör inte.
Jag: Kompis, bi do bi do bi do, Kooooompis?
Jenny: Petra??
Jag: Jaaaaa! Det är jag, fniss fniss fnisss.
Jenny: hahaha... hej?
Petra: Jaaaaa! Du hööör mig!!! Är Johanna också där?
Jenny: Nej hon är och tar vaccin.
Petra: Nej hon är på facebook.
Jenny: Jaha....

Sen fortsatte samtalet :)

Råkade avslöja att jag skickat ett hemligt meddelande till Schån på fejan men att han inte svarat på det. Så nu hoppas jag att adressen kommer upp inom kort på Jennys blogg!
Synd att Johanna var i "stan" för nu är mina skype-pengar slut på kontot, så Johanna, jag lovar att när jag fyllt på och tar mig modet att ringa till the other side nästa gång så är det din telefon som vibrerar.

Vänner, tycker ni inte att det passar utomordentligt att citera en låt här? Joooo!
"Dy dy dy dyyy, dy dy dy dyyy".
Nu kan vi skratta tills vi somnar.
'
Till Jenny: Åååååh vad det var kul att höra din röst! Om än enbart för några minuter :) :) :)
Var rädda om er nu flickisar!!!! Det kan vara farligt i solen med.


Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-02-12 02:58:05

Vilken sot liten bild!



Ja, valdigt trakigt att jag inte var hemma nar du ringde. Och jag som inte ens fick ta mitt vaccin! Men nu ar det klart!

Ska bli sa roligt nar du ringer nasta gang! jag langtar! Ta hand om dig tills dess! kramis

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela