Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Segpropp

Publicerad 2010-12-28 17:34:21 i I mitt huvud just nu.

Jag har verkligen varit seg idag med. Sov jättelänge innan jag cyklade (!) till stan. Big misstake. Huge.
Hittade inget att fynda på rean, men fick tag på två armband och en sminkborttagning.

Var på jobbet vid 13 och fixade lite med det som jag skulle fixa och förbereda. Sen fick jag ett sms om att han jag skulle coacha inte skulle komma. Så jag packade ihop mitt och cyklade (!) hem igen.

Imorgon ska jag inte cykla till jobbet. Det är inte lätt eftersom att snön 'r så hal och dessutom blev jag jättesmutsig av all snö som skvätte upp på mig.
Nu har jag iallafall fyllt på mitt jojokort så att jag kan åka buss. Men bussarna är inte att lita på heller i detta väder tyvärr.

Nej nu får jag sluta vara så kinkig.

Kommentarer

Postat av: frida.

Publicerad 2010-12-28 23:08:39

ja, men vadå? hon vet väl fortfarande att hon är nio timmar efter, även om hon kollar min blogg varannan timme?!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela