Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Min pojkvän (lucka 17)

Publicerad 2010-12-17 18:54:55 i Petras Julkalender 2010

Min pojkvän och tillika sambo heter Patrik. Han är världens bästa och finaste på alla sätt och vis.



Han har många dolda talanger som inte alla känner till, men jag kan avslöja att han är en mästerkock som förtillfället står och lagar anka (hel anka i ugn) och har dessutom under veckan även bakat chokladpraliner!

Vi träffades i USA när vi pluggade där 2007 och har varit kära ända sen dess och kommer säkert att vara det i resten av våra liv. Hoppas jag. Om jag får bestämma! Och det får jag väl?

Han blir klar på fastighetsmäklarprogrammet nu i januari så snart kanske cashen rullar in så att vi kan flytta till något större ;)

Kommentarer

Postat av: Bästis

Publicerad 2010-12-18 15:09:34

Till en större stad kanske ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela