Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Le packnìng!

Publicerad 2010-12-20 20:37:42 i Här passar det

Jag har hållit på och packa lite ikväll. Imorgon sen kväll går ju le big resa till le hufvudstad!
Här ser ni vilken väska jag och P2 övervägde att packa julklapparna och julsnappsen i:


Tyvärr ser man inte på bilden hur stor väskan egenligen är, men den är enorm. I swear!

Efter många om och men och långa timmar av julklappsinslagning så blev det såhär:



Igår var det myispys med Fridili och Lojsan och jag fick assnygga smycken i julkapp. Men mest nöjd var jag med de här:



Så nu när Frida säger åt mig att ta ett "Chill pill" så kan jag göra't!

Nu är det Ung och Bortskämd på tv och snart Våra vänners liv.
Åh jag älskar måndagar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela