Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Julstressen

Publicerad 2010-12-05 13:00:01 i ToDo

Jag har åkt på en släng av julstressen.
Imorse hade jag ett litet (tiny) breakdown. Jag är så stressad när det kommer till julklappar, att jag ska hinna köpa, få tag på de "perfekta", och samtidigt tycka att det är kul.
Visserligen har jag inte så många kvar att köpa, men några av de viktigaste (om man nu kan rangordna julklappar i viktighetsordning).
Sen är jag stressad över skolan. När ska allt hinna skrivas? När ska allt hinna läsas? När ska jag hinna koppla av och inte tänka på allt som måste skrivas och läsas?
Huvudvärken har suttit i i tre dagar nu. Men det kanske släpper om jag skriver en lista på allt som ska göras? Jag kanske borde prova.

Kommentarer

Postat av: frajd.

Publicerad 2010-12-05 15:54:30

jag gillar bilden!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela