Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

I min handväska (Lucka 11)

Publicerad 2010-12-11 18:25:11 i Petras Julkalender 2010

Min handväska är oftast ganska proppfull. Det kan ibland vara svårt att få tag på det jag söker.
Innehållet består av:

  • Almenacka med en ICA-penna i spriralen
  • Läppsyl
  • Läppglans
  • iPod
  • Jojo-kort
  • Nycklar
  • Tag till jobbet
  • Jobbmobil (ny grej)
  • Reflexband att knixa runt armen när det blir mörkt
  • Mobil
  • Plånbok

Japp det är nog allt som jag brukar ha med mig.

Kommentarer

Postat av: lojs

Publicerad 2010-12-12 18:04:11

Har du en jobbmobil? Varför har du inte berättat det?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela