Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Totaly busy

Publicerad 2010-08-06 10:55:11 i Kärlek

Håller på och umgås med familjen som är på besök i Skåneland. Därför kommer bloggen hållas ganska lugn och sober i nån dag till.

Igår var det sightseeing och bad på dagsschemat och en mycket trevlig middag där "Meet the parents" utspelade sig för andra gången. Dock mycket trevligt och kul och ingen stress alls.
Till och med så ostressigt att jag inte kom i säng förens klockan 03.

Nu ska jag upp å checka vädret och se vad som passar idag, jag hoppas på shopping. JAg har en del innestående pengar på diverse affärer sedan årets bästa dag som inföll förra veckan.


Liten hemlig note to F: Vaad är deeet?
Klart du förtjänar din lycka till kick ass 10000%

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2010-08-06 22:01:54

Det är jag som är norge :D ! nu vet du vad som hänt. to be ass.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela