Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Tisdag = mord

Publicerad 2010-08-03 21:23:17 i Tänkvärt

Det har startats en ny tradition här på tisdagar. Nämligen att Jonas kommer hit, och så kollar han och Patrik på Morden i Midsummer. Jag undrar precis som alla andra som inte är speciellt fascinerade av serien hur många fler det kan finnas att döda i det där lilla samhället.

Jobbet idag flöt på riktigt bra och jag kände att jag hade saker att göra hela tiden även om det var lugnt.
Kom hem och mådde illa, jag blev illamående på cykeln på väg hem. Sen helt plötsligt när Patrik står och lagar mat s¨å blev han också illamående. Men sen gick det över för oss båda som tur var. Så ingen skada skedd.

Imorgon blir det kalas klockan 11 och sen blir det full rulle med familjen.

Kommentarer

Postat av: detta är frida

Publicerad 2010-08-06 09:57:06

i princip ja.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela