Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Go me!

Publicerad 2010-08-09 13:11:48 i Tvättstuga

Woho!
Hela ToDo är klar! Eller tvätten ligger i torktumlaren, men annars är allt klart!
Jag har dessutom även vattnat blommorna och fixat med mina naglar. Och tånaglar.

Blir lite sur varje gång jag är på Willys, för de håller på och bygger om och flyttar på saker och så är vissa saker slut. Ja jobbigt helt enkelt. Undrar hur det kommer bli när det är klart. Bättre förhoppningsvis.

Solen försöker titta fram mellan molnen, jag ska kanske ut på en liten promenix eller nåt sen. Det vore väl härligt? Jag har börjat fatta hur Malmö hänger ihop. Ganska spännande när man ser det med nya ögon. Funderar på om jag ska ta en riktigt lång runda. Men vi får se. Tvätten får gå först.

Kommentarer

Postat av: JENNNNNY

Publicerad 2010-08-09 16:27:10

hej, är allt bra med dig? :D

Postat av: JENNNNNY

Publicerad 2010-08-09 19:23:20

sv - så bra! :D

yes!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-09 21:15:20

Det skulle vara jätte snällt om du ville rösta på min bild: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=7591

Skulle betyda jätte mycket ifall du röstat!

Har du redan röstat kan du rösta en gång till

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela