Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Folkvandring

Publicerad 2010-08-10 11:56:27 i I mitt huvud just nu.

Undrar om jag ska ta och cykla in till Folkets Park och kolla på kängrurna. Jag har snart bott i Malmö i ett år, men fortfarande inte sett dem. Fast att jag har velat och försökt.
Efter det blir det nog en tripp till Åhléns. Fast det är inte kul att göra det själv. Och jag tvivlar på att Patrik vill följa med mig.
Just nu kan jag inte fråga, för han är ute och övningskör. Inom kort kan jag då sitta bredvid och han köra! Woho!
Fast det är ju kul att köra också för den delen, men kul att ha valmöjligheten att låta bli :)

Imorse när jag vaknade var det strålande sol ute. Så jag svidade om till bikini och satte mig och njöt! I ca 5 minuter njöt jag, sen blev det så varmt att jag var tvungen att gå in igen.
Sen gick jag ut, in, ut, in och höll på så ett bra tag tills jag bestämde mig för att duscha och klä på mig för att såsmåningom ta mig in till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela